Innowacje i programy
Innowacja pedagogiczna „JUŻ CZYTAM” opracowana w oparciu o metodę Ireny Majchrzak prowadzona w grupie 6-latków, od 01.10.2020 do 31.05.2021r. przez nauczyciela wychowania przedszkolnego Wiesławę Pakulniewicz
„Już czytam” – innowacja pedagogiczna w grupie Krasnoludków
,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”- program adaptacyjny dla dzieci 3 i 4 letnich- grupa Smerfy
W naszym przedszkolu bardzo fajnie jest – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja – pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola” w grupie Smerfy
Pierwsze przedszkolne rysunki, budowle z klocków i wspólne zabawy- realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”
Jestem sobie przedszkolaczek – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja – pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”
Samoloty lecą wysoko, wysoko…. – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”
—————- Rok szkolny 2019/2020 —————-
Innowacja pedagogiczna – Książka moim przyjacielem
Sprawozdanie z innowacji pedagogicznej – Książka moim przyjacielem
„Kubusiowi Przyjaciele Natury”
Innowacja pedagogiczna pt: „Stymulowanie rozwoju mowy u dzieci 3-4 letnich”
Sprawozdanie z realizacji innowacji „Stymulowanie rozwoju mowy u dzieci 3-4 letnich”
Program „Czytające Przedszkola”
Program „Polska Moja Ojczyzna”
Program edukacyjny „DZIŚ SĄ MOJE URODZINKI” Oddział Przedszkolny 3-4 latki
„BAJKI – POMAGAJKI” sposobem na rozwiązywanie trudności emocjonalno-społecznych dzieci rok szkolny 2018/19
Bajki Pomagajki – innowacje pedagogiczne w grupie Krasnoludków
Innowacja „Bajki – pomagajki” w grupie Krasnoludków
Sprawozdanie z realizacji i ewaluacja innowacji pedagogicznej ,,Bajki Pomagajki sposobem na rozwiązywanie trudności emocjnalno-społecznych dzieci”
Ewaluacja innowacji pedagogicznej – Bajki Pomagajki sposobem na rozwiązywanie trudności emocjonalno-społecznych dzieci
Projekt „Bliżej pieska”