Innowacje i programy

 

 

Innowacja pedagogiczna „JUŻ CZYTAM” opracowana w oparciu o metodę Ireny Majchrzak prowadzona w grupie 6-latków, od 01.10.2020 do 31.05.2021r. przez nauczyciela wychowania przedszkolnego Wiesławę Pakulniewicz

 

„Już czytam” – innowacja pedagogiczna w grupie Krasnoludków

 

,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”- program adaptacyjny dla dzieci 3 i 4 letnich- grupa Smerfy

 

W naszym przedszkolu bardzo fajnie jest – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja – pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola” w grupie Smerfy

 

Pierwsze przedszkolne rysunki, budowle z klocków i wspólne zabawy- realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”

 

Jestem sobie przedszkolaczek – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja – pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”

 

Samoloty lecą wysoko, wysoko…. – realizacja programu adaptacyjnego pt. ,,Przedszkolak to ja –pomagamy dzieciom przekroczyć próg przedszkola”

 

 

—————- Rok szkolny 2019/2020 —————-

Innowacja pedagogiczna – Książka moim przyjacielem

Sprawozdanie z innowacji pedagogicznej – Książka moim przyjacielem

 

„Kubusiowi Przyjaciele Natury”

 

Innowacja pedagogiczna pt: „Stymulowanie rozwoju mowy  u dzieci 3-4 letnich”

Sprawozdanie z realizacji innowacji „Stymulowanie rozwoju mowy u dzieci 3-4 letnich”

 

Program „Czytające Przedszkola”

 

 

Program „Polska Moja Ojczyzna”

 

 

Program edukacyjny „DZIŚ SĄ MOJE URODZINKI”  Oddział Przedszkolny 3-4 latki

 

 

„BAJKI – POMAGAJKI” sposobem na rozwiązywanie trudności emocjonalno-społecznych dzieci rok szkolny 2018/19

Bajki Pomagajki – innowacje pedagogiczne w grupie Krasnoludków

Innowacja „Bajki – pomagajki” w grupie Krasnoludków

Sprawozdanie z realizacji i ewaluacja innowacji pedagogicznej ,,Bajki Pomagajki sposobem na rozwiązywanie trudności emocjnalno-społecznych dzieci”

Ewaluacja innowacji pedagogicznej – Bajki Pomagajki sposobem na rozwiązywanie trudności emocjonalno-społecznych dzieci

 

 

Projekt „Bliżej pieska”

Możliwość komentowania została wyłączona.